Kako napraviti analizu konkurencije u digitalnom marketingu

Kako napraviti analizu konkurencije u digitalnom marketingu

Analiza konkurencije pomaže osmisliti privlačniji oglas

Ako pripremate marketinšku kampanju, prvo prepoznajte i upoznajte svoju konkurenciju i nikada ih nemojte podcijeniti, ali ni precijeniti, jer vi u početku možete samo drugačije koje na kraju može dati bolje rezultate. Analiza konkurencije pomaže osmisliti privlačniji oglas, sa notom novoga, drugačijega i boljega. Treba istražiti i njihovu web stranicu, ciljanu publiku, njihove cijene i za početak možda ponuditi konkurentnije cijene, a analiza njihovog oglašavanja će vam pomoći svoju ponudu upakirati u novo ruho.

Analiza konkurencije će vam pokazati poziciju njihovih oglasa u tražilicama i da li se njihovi oglasi pojavljuju i na društvenim mrežama. Takvom analizom upoznajete svoje konkurente, njihove prednosti, ali i slabosti i mane. Prednosti će vam koristiti, mane i slabosti ćete nastojati izbjeći i već time steći taktičku prednost u kreiranju svog digitalnog marketinga. Bez obzira da li vaša konkurencija posluje lokalno ili globalno da bi uopće ušli u poslovno natjecanje morate upoznati protivnika da bi ga mogli pobijediti.

Analiza konkurencije čini temelj plana kako ih nadmašiti

Da bi vaša mala tvrtka rasla i razvijala i mogla ući u poslovno natjecanje, trebate imati u početku barem honorarnog analitičara koji će za vas tražiti i prikupljati informacije o vašim konkurentima. Analiza konkurencije čini temelj plana kako ih nadmašiti, a ne kaskati za njima i na kraju malodušno odustati. Ne morate znati sve o svima, ali trebate saznati što više o njima s kojima igrate na istom poslovnom igralištu i dijelite istu ciljanu publiku.

Analiza konkurencije nije potrebna samo dok pripremate svoju marketinšku kampanju ili kontrolirate učinak oglasa na vaše poslovanje. To vam treba postati navika, stalan proces, to je poput održavanja tjelesne kondicije kod sportaša, uvijek trebate biti spremni za nove izazove, jer je i samo poslovanje dinamičan proces. Velike kompanije upošljavaju vojsku marketinških stručnjaka i analitičara da bi održale stečene poslovne pozicije i napredovale i dalje, no ista pravila vrijede i za male tvrtke koje žele rasti, razvijati se i napredovati.

Analiza konkurencije otkriva taktiku i trikove uspjeha

Nećete znati gdje ste sa svojim poslovanjem dok se ne usporedite sa drugima. Naravno uvijek možete biti samodopadno uvjereni u svoje znanje i kvalitete, ali tek usporedbom otkrivate gdje vam je mjesto. Analiza konkurencije otkriva taktiku i trikove uspjeha koji će i vas navesti da zatražite SEO optimizaciju i ono što već imate učinite transparentnijim i produktivnijim. Danas često čujemo tvrdnje da je lako napraviti bilo koji proizvod, ali je pravo umijeće to prodati i zaraditi.

Analiza konkurencije i digitalni marketing su nužni trošak u plasiranju bilo čega i treba ga shvatiti kao nužno ulaganje u posao. Dobro osmišljen marketing je pola obavljenog posla i obećanje uspjeha unaprijed. Digitalni marketing vas može visoko pozicionirati prema ciljanim skupinama i zbog dobro osmišljene prezentacije vas čak i konkurencija može visoko rangirati, jer kako vi škicate u njihovo dvorište, budite uvjereni da i oni proviruju u vaše i prate vaš rad, rast i napredak.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Vpn za android

Vpn za android

VPN za Android je aplikacija koja omogućuje sigurnu i privatnu internetsku vezu na vašem Android uređaju. VPN (Virtual Private Network) stvara enkriptiranu vezu između vašeg uređaja i interneta, što z

Kako koristiti Facebook Analytics

Kako koristiti Facebook Analytics

Facebook Analytics je itekako važan alat ukoliko poslujete preko navedene društvene mreže. Zašto je uistinu važna analiza Facebook metrika? Kada koristimo Facebook u svrhu oglašav

Zamjena mobitela staro za novo

Zamjena mobitela staro za novo

Današnje tržište mobitela je u konstantnom razvoju, što najbolje mogu dokazati današnji giganti i lideri u proizvodnji mobitela poput Samsunga i iPhonea. Svake godine izlaz

Najskuplji satovi na svijetu

Najskuplji satovi na svijetu

Satovi su od početka postali statusni simbol. Nekada ste mogli posjedovati sat samo ako ste imali dovoljno novaca da ga kupite, danas je situacija ipak ponešto drugačija, ili možda nije? Satovi