Kako koristiti Facebook Analytics

Kako koristiti Facebook Analytics

Kako se koristi Facebook Analytics?

Facebook Analytics je itekako važan alat ukoliko poslujete preko navedene društvene mreže. Zašto je uistinu važna analiza Facebook metrika? Kada koristimo Facebook u svrhu oglašavanja našeg poslovanja, važno je imati dobro odrađenu strategiju. Za početak, naglasili bi kako je Facebook Insights odličan alat za navedeno. Potrebno je ispravno analizirati sve svoje metrike performansa na Facebook-u. Osim toga, potrebno je detaljno uroniti i u druge ključne metrike koje će nam pomoći razviti bolje poslovanje. Boljim razumijevanjem navedenog izbjegavamo moguće probleme s našim poslovnim računom.

Od kuda krenuti u Facebook Analytics? Krenimo od metrike objava. Metrika postova je najvažnija stavka kada pričamo o analizi poslovanja. Mjerni podaci nam ovdje mogu pokazati koliko dalje doseže naš objavljen sadržaj i koliko on zapravo odgovara našoj ciljanoj publici. Kako bi naši postovi/objave prolazili što bolje, potrebno je odraditi angažman.

Angažman pripada u sadržaj Facebook Post Metrics i on se izražava kroz čimbenike poput komentara, klikova, lajkova, reakcija i dijeljenja. Navedeno možemo pratiti pod Facebook Insights “objava” gdje se nalaze svi mjerni podaci o našim angažmanima online. Što su naši postovi/objave zanimljivije, to se oni više prikazuju u Facebook feed-u kao oglas, zanimljivost. Za dobru internet stranicu nam je potrebna dobra seo optimizacija, dok nam je za dobru stranicu na društvenoj mreži potrebna dobra analitika.

Što nam sve donosi Facebook Analytics?

Osim navedenog, Facebook Analytics nam nudi detaljan uvid u to tko se sve “hvata” za naš sadržaj i kakvi su dojmovi. Dojmovi pripadaju u sastavni dio Facebook metrike kada pričamo o objavama. Mjerni podaci o pojavljivanju vam daju jasni uvid u to koliko je viralna vaša objava i da li se ona sviđa ljudima ili ne. Više pojavljivanja vaše stranice znači više potencijalnih klijenata, a za to je potreban kvalitetan sadržaj. Kako bi izvukli najbolje od vaših objava, preporučljivo je da pratite postove koji ostavljaju značajne dojmove i da pokušate kreirati nešto slično.

Facebook Analytics nam također donosi uvod u naše “obožavatelje”. Navedeni odjeljak će nam dati informacije o vremenu kada je naša publika online i tako nam daje do znanja kada je najbolje napraviti post ili stupiti u interakciju. Navedeno će vam omogućiti skok na lajkanju i praćenju koje isto tako možete pratiti u analitici. Zašto bi trebali mjeriti svoje lajkove i pratioce? U svrhu boljeg poslovanja i predstavljanja. Ono nam daje do znanja da trebao preispitati svoje poslovanje na Facebook-u. Metrika Facebook publike je važan dio Facebook analitike, ono nam daje do znanja spol, lokaciju, jezik pratioca.

Kako ostvariti dodatan promet uz Facebook Analytics?

Metrika prometa na Facebook-u nam daje do znanja koliko je prometa usmjereno na našu stranicu. Pokazuje se količina prometa koja dolazi iz raznih izvora na internetu. Potrebno je samo otići na odjeljak “Prikaz stranice” i “uvid” – tada dobivamo brojku ljudi koji su posjetili našu stranicu, koji su pogledali proizvod ili uslugu i duljinu boravka na stranici. Što je s oglašavanjem? Oglašavanje je također dio Facebook Analytics, i ono se radi ovisno o vašim ciljevima, točnije, oni mogu biti fleksibilni. Ako želite ulagati u strategiju online oglašavanja na Facebook-u, tada posjetite svoji račun i pogledajte sve metrike koje su vezane za vaš oglas unutar Facebook upravitelja oglasa – Ads Manager.

S oglasima dobivate sljedeće uvide – CTR – Klikovi postotak. Pokazuje postotak ljudi koji su došli an vašu stranicu nakon što su negdje kliknuli na oglas. Danas jedan od najvažnijih pokazatelja procjene učinkovitosti oglasa. CPC i CPM – Facebook Ads Manager nudi razne mogućnosti naplate. CPC metrika nam govori podatak koliko plaćamo kada netko klikne na oglas, dok CPM prikazuje koliko plaćamo za tisuću pojavljivanja našeg oglasa. Danas, metrika Facebook Analytics postaje sve popularnija – cilj je detaljna analitika i bolje snalaženje u svijetu poslovanja na društvenim mrežama.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Vpn za android

VPN za Android je aplikacija koja omogućuje sigurnu i privatnu internetsku vezu na vašem Android uređaju. VPN (Virtual Private Network) stvara enkriptiranu vezu između vašeg uređaja i interneta, što z

Zamjena mobitela staro za novo

Današnje tržište mobitela je u konstantnom razvoju, što najbolje mogu dokazati današnji giganti i lideri u proizvodnji mobitela poput Samsunga i iPhonea. Svake godine izlaz

Najskuplji satovi na svijetu

Satovi su od početka postali statusni simbol. Nekada ste mogli posjedovati sat samo ako ste imali dovoljno novaca da ga kupite, danas je situacija ipak ponešto drugačija, ili možda nije? Satovi